Tarptautinė Moters diena

DVI MOTERYS

Dvi moterys man sakė tiesą:

“Mielas… Brangus… Vienintelis…”.

Dvi moterys mane mylėdamos barė.

Dvi moterys tylėdamos man priekaištavo.

Dvi moterys man viską atleido.

Dvi moterys manimi didžiavos.

Viena buvo mano motina.

Antra mano vaikų motina.

J. Marcinkevičius

****************************

Su kovo 8-ąja, mielosios kolegės mokytojos, mamos, žmonos, ištikimos meilužės, draugės. Jūsų diena mūsų širdyse už Jūsų rūpestį, patarimus, pabarimus, atleidimą. Vyrai, kaip vaikai, nori dėmesio. Ar ne taip? MOTERYS – NE MŪSŲ SKAUSMAS, O MES, VYRAI, ESAME JŪSŲ SKAUSMAS. Mylėkime, vyrai, taip, kad būtume Joms verti ir ištikimi… 🙂 Su kovo 8-ąja, mielos Moterys ir Mamos.


dalykas.mums.lt

, ,

  1. Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

