Praktinė lektorių patirtis, nustebinusi seminaro dalyvius

upc2014 m. spalio 20-21 d. Vilniuje organizuotas Ugdymo plėtotės centro seminaras „Naujos individualizavimo, diferencijavimo ir mokinių pasiekimų vertinimo pagal lygius idėjos pagrindiniame ugdyme“, kuriame išklausyta lektorių – Henrikos Prosniakovos ir Vilijos Janušauskienės – praktinė patirtis ir dėstymo metodika. Tiesiog buvo malonu ir klausytis, ir atlikti praktines užduotis, pasimokyti iš patyrusių lietuvių kalbos ir literatūros dėstytojų. Seminaro dienos buvo įspūdingos. Daug medžiagos, dar daugiau ir praktinio darbo. Labai naudingas seminaras, nes lektorės buvo viena už kitą įspūdingesnės, kaip sugeba sudominti ir pasidalinti savo patirtimi iliustruodamos milžiniška kalbos ir literatūros medžiaga 9-10 klasei, kokios pamokos įvestys, kaip dirbti su mokiniais, o svarbiausia – kaip juos sudominti ir įtraukti į darbą, kokias užduotis ir kokiems mokiniams duoti.

Tai pavyzdys, kaip reikia praktiškai dirbti mokytojams su gerai ir „sunkiai“ besimokančiais mokiniais. Tai buvo pirmoji įspūdinga 24-erių metų darbo pedagoginė patirtis. Užtat buvo labai sunku įvertinti kalbos ir literatūros lektorių darbą.

Seminaras baigėsi, tačiau bendravimas nesibaigė. Tęsiame dialogą… Dalyvavusiesiems kilo daug idėjų, kaip atsakingiau planuoti ir organizuoti pamokas.

Pastaba. Visą medžiagą, kurią gavo vienas iš mūsų dalyvavusių seminare kolegų, paskelbsime, jeigu gausime Ugdymo plėtotės centro bei lektorių leidimą ir sutikimą. 

© Autorių teisės

  1. Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: