Filmas. Aš nežinau, kas esu aš

Filmas. Aš nežinau, kas aš esu

Filmas. Aš nežinau, kas esu aš

Scenarijaus autorius – Vytautas Žalakevičius

Režisierius – Aloyzas Jančoras

Operatorius – Jonas Tomaševičius

Vaidina: Daiva Stubraitė, Virginija Kelmelytė, Juozas Budraitis, Arūnas Sakalauskas ir kiti

Aprašymas. Režisieriaus A. Jančoro filme Marijos, pagrindinės filmo herojės, gana keistos ir savo vidumi sudėtingos asmenybės, gyvenimas. Tai jos keliai ir klystkeliai.

Marija ir jos brolis – narkomanų vaikai. Mirus broliui Marija dvasiškai palūžta. Baisėdamasi galima savo būsimo vaiko ateitimi, ryžtasi jo atsikratyti…

Metai: 1995 m.

Trukmė: 02:30:00

1 serija

2 serija

3 serija

4 serija

Kiti filmai

Kategorijos

Kiti šaltiniai

Garso įrašai

E-knygos

Reklama

,

  1. Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

