Filmas. Aš esu

Filmas. Aš esu

Filmas. Aš esu (Aneliaus Markevičiaus apysakos “Požemių vaiduokliai“ motyvais)

Scenarijaus autoriai ir režisieriai – Romualdas Lileikis, Stasys Motiejūnas

Operatorius – Viktoras Radzevičius

Metai: 1989

Trukmė: 01:04:27

Vaidina: Giedrius Čaikauskas, Rūta Staliliūnaitė, Nelė Savičenko, Vladas Bagdonas, Povilas Budrys ir kiti

Aprašymas. Vilniaus senamiestyje su senele gyvena audringos vaizduotės, liguistai jautrus Jonukas. Tėvo lyg ir neturėjo, mama vis kažkur dingsta. Mamos namie praktiškai nebūna, apie tėvą vaikas nežino nieko. Jonukas siurbia į save aplink kunkuliuojantį gyvenimą, jį kankina visai ne vaikiškos egzistencijos problemos. Jausdamasis vienišas, turėdamas lakią vaizduotę, stebi aplinkinį gyvenimą, suaugusiųjų elgesį ir bando ieškoti išeities iš besiklostančių situacijų.

Kiti filmai

Kategorijos

Kiti šaltiniai

Garso įrašai

E-knygos

Reklama

,

  1. Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

