Pasirengimas įgyvendinti brandos darbą 2017–2018 mokslo metais

Mokytojo TV

Balandžio 19 d. vyks vaizdo transliacija, skirta brandos darbo įgyvendinimo gairėms 2017–2018 mokslo metais pristatyti. Pirmieji mokiniai, kurie turės galimybę rengti brandos darbą, šiais metais yra II gimnazijos klasės (10 klasės) mokiniai. Transliacijoje pristatysime, kaip brandos darbo rengimas bus įtrauktas į mokinio individualų ugdymo planą, kaip mokyklos lygmeniu bus administruojamas brandos darbo rengimas ir vertinimas, kaip bus apmokama mokytojams už vadovavimą ir brandos darbų vertinimą. Taip pat bus pristatytas parengtų brandos darbo sklaidos lektorių sąrašas. Šie lektoriai galės vesti seminarus apie brandos darbo rengimo ir vertinimo reikalavimus.

Transliacijos tikslas – informuoti apie pasirengimą brandos darbo įgyvendinimui. Per vaizdo transliaciją bus galima tiesiogiai užduoti klausimus, pateikti savo nuomonę. Klausimus taip pat galima iš anksto siųsti Astai Ranonytei el. p. asta.ranonyte@nec.lt.

Transliacijoje kviečiami dalyvauti visų dalykų mokytojai, mokiniai ir kiti suinteresuoti asmenys.

Pristatyme dalyvaus Nacionalinio egzaminų centro Egzaminų skyriaus vedėja dr. Asta Ranonytė ir Egzaminų skyriaus metodininkė Jolanta Dzikavičiūtė. Transliacijos pradžia 15 val.

Jungtis prie vaizdo konferencijos kviečiame nuo 14.55 val.

Prie vaizdo transliacijų interneto svetainės prisijungsite vadovaudamiesi prisijungimo instrukcija.

Transliacijos nuoroda

Transliaciją galima tiesiogiai stebėti „Mokytojo TV“ interneto svetainėje.

Reklama

, ,

  1. Parašykite komentarą

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: